- Ми визначаємо наші цілі в чітких показниках, що вимірюються, відстежуємо їх досягнення і спільно з клієнтом оцінюємо ефективність виконаної роботи в кожному проекті. Це мотивує нас постійно розвиватися та дозволяє фіксувати наші результати;
- Ми відкриті до нового: ідей та пропозицій від наших співробітників та клієнтів, які, як ніхто інший, занурені у процес чи проект та розуміють, як можна його зміцнити чи покращити. Ми цінуємо проактивність та віримо в інновації.
Як ми працюємо
Наша компанія знаходиться у постійному русі вперед. Ми змінюємося та адаптуємося під запити ринку, часу та наших клієнтів. Але в основі всіх наших прагнень лежать незмінні принципи роботи, які визначають, як ми досягаємо кращого результату.
Наша робота не унікальна, але ми робимо її, як ніхто інший.
- Системно;
- Відповідально;
- Результативно.
Процес роботи
Запуск проекту
Впровадження та тестування
Оцінка
Коригування
Цикл безперервного покращення
*
* Цикл безперервного покращення
Запуск проекту
- Тривалість: від 7 днів до 1 місяця до початку робіт;
- Вивчення технічного завдання та побажань разом із клієнтом;
- Призначення керівника проекту, підбір персоналу, техніки, інвентарю та інших необхідних ресурсів;
- Розробка ключових показників ефективності (KPI) та процесу роботи з рекламаціями;
- Погодження плану управління якістю;
- Уточнення заходів безпеки та охорони здоров'я персоналу, а також захисту навколишнього середовища.
Впровадження та тестування
- Тривалість: 1 місяць з початку робіт;
- Навчання команди проекту правилам роботи на об'єкті;
- Адаптація технологічних карток, карт-таймінгів, стандартів роботи під конкретний об'єкт;
- Тестування оптимальних стратегій комунікації із співробітниками клієнта;
- Тестування всіх ресурсів проекту (персонал, техніка, інструменти, прилади, інвентар тощо) та оптимізація їх розподілу на об'єкті;
- Звітність за підсумками дня, тижня та місяця.
Оцінка
- Тривалість: постійний та безперервний процес;
- Внутрішній аудит;
- Отримання та вивчення зворотного зв'язку, побажань та рекламацій від клієнта за виділеними KPI та процесами;
- Огляд методів вдосконалення.
Коригування
- Розробка плану покращень;
- Затвердження плану коригування з клієнтом;
- Використання коригувальних процесів.
Ми цінуємо:
Ми відповідаємо:
Перед
клієнтом
за якість та своєчасність надання сервісів.
Перед
командою
за умови праці та сприятливу робочу атмосферу.
Перед
довкіллям
за дбайливе використання її ресурсів.
Шукаєте партнера у сфері фасиліті?
Надішліть запит
і наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.
і наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом.